Adíos San Cristobal

Yazacak o kadar şey birikti ki nereden başlasam bilemiyorum. Bilemeye bilemeye de ara açıldıkça açıldı. Ama ucunu bir yerlerden bulup başlamam lazım. Takip edenler bilir 1 Nisan 2014 tarihinde elim bir kaza sonucu (ahaha hep biyle bi cümle kurasım vardı! elim de ne pis bi kelime) Ocosingo karayolunda daha Huixtan’a …

Devamı…

Pasifik Sahil Yolu

Fransız turcu Ben ile bir perşembe sabahı düştük yollara. Epey özlemişim bisiklete binmeyi bir ay ara verince insan bir tuhaf hissediyor belki de ondan sebep ilk gelen bisikletlinin peşine takıldım kim bilir. Pasifik sahilinde pedallamak hiç kolay değil; sanılanın aksine yollar da dümdüz değil, epey rampa var. Sahildeki kasabalara ulaşmak …

Devamı…

Sonunda D.F. yani Mexico City

Tula de Allende’den yola geç çıkınca ancak 18 kilometre gidip Tepeji del Río de Ocampo’da Motel Queen’de konakladık. Ertesi gün hedefimiz D.F’ye ulaşmaktı. Henüz merkeze daha kilometreler varken MEX57D’de trafik agresifleşmeye, yol ise katlı, viyadüklü filan koca bir otobana, kısacası her şey biraz kabusa dönüşmeye başlayınca yoldan çıkıp yeni yapılmakta …

Devamı…

Meksika Macareları – Chapala – Morelia

Guadalajara’dan otobüsle Chapala’ya yola çıktım. Oldukça kısa bir mesafe olmasına rağmen gece toplanmaktan uyuyamamıştım otobüs ucuzdu anlayacağın bir sürü bahanem vardı :) ABD yolculuğumu planlarken www.bikeforums.net üzerinden Cherri ile tanışmıştım ve beni Meksika’da yapacakları tura davet etmişti. Grubun diğer üyeleri Colorado’dan Bill ve Katie çifti ve Tayland’dan Sara idi. Soldan …

Devamı…

Meksika Maceraları – Guadalajara

Brownsville’den Matamoros’a bisikletle geçtikten sonra akşam saat 17:00’de atladım otobüse istikamet Guadalajara. Araba tuttuğu için senelerce annesi tarafından araçlarda uyutulan bir insan olarak otobüse biner binmez göz kapaklarım otomatikman kapandı. Sonra “kızım Meksika’da otobüstesin aç gözünü, çevrene bak belki askerler yolu kapatır bir macera olur” filan diye telkinde bulunup açtım …

Devamı…

Brownsville dumpsterdiving, sınırdaki bisikletli kadın!

2013 yılının ilk günü San Benito’dan Brownsville’e pedallarken David’in çektiği treylerin önce lastiği patladı sonra aksında sorun olduğunu keşfettik. Neyse bir şekilde Brownsville’deki evsahibimiz olan Will’in evine vardık. David ve Hannah aksı tamir etmeye çalıştılar ama rulman yatağını bir türlü yerinden oynatamadılar. Amaç ellerindeki eski aksın bilyalarıyla yenisini değiştirmekti.

Devamı…